NowinkySkautingStřediskoPro nováčkyKontakt
Závod vlčat a světlušek - Z pohádky do pohádky
pronájem

Chata na Pecce

Uprostřed lesů, pastvin a luk, mezi Novou Pakou a Dvorem Králové nad Labem, nachází se hrad a městečko Pecka. Bydlel zde i renesanční člověk Kryštof Harant z Polžic a Bezdružic, což je zárukou kvality. Pohlédnete-li směrem... (momentálně si nevzpomínám kterým) možná, že zahlédnete někde mezi stromy základnu vrchlabských skautů - chatu na Pecce.

Chata na Pecce - čelní pohled

Chata má nádhernou zelenou střechu a je relativně zachovalá. Vrchlabští skauti sem jezdí pravidelně během roku na různé akce a v letním období se na nedaleké louce konají skautské tábory.

Možnost pronájmu

Pronájem chaty na Pecce i klubovny ve Vrchlabí je dočasně přerušen. K obnovení nabídky využití našich prostor i jinými skautskými oddíly se vrátíme, jakmile to bude technicky a personálně možné.

Fotogalerie prostor chaty

Chata na Pecce - čelní pohled Chata na Pecce - terasa Chata na Pecce - hlavní vchod Chata na Pecce - 4lůžkový pokoj Chata na Pecce - 2lůžkový pokoj Chata na Pecce  - obývací pokoj (stůl) Chata na Pecce - kuchyňka Chata na Pecce - krb Chata na Pecce - ohniště

Kde nás najdete

Chata na Pecce – mapa
chata leží mezi Peckou a Borovnicí
necelé 2 km pěšky z centra městysu Pecka
najdete ji 600 m nad koupalištěm

GPS souřadnice: 50.4895961N, 15.6012564E | mapy.cz mapy.cz

Jak se k nám dostat od vlaku
Nejlepší je jet vlakem do Borovnice (trať 030 Liberec-Jaroměř). Až vystoupíte z vláčku, dejte se po asfaltové silnici do kopce. Na jeho vrcholu narazíte na žlutou turistickou značku, která vás bezpečně dovede až téměř k cíli. Půjdete cestou necestou, lesem i po silnici. Cestou minete po pravé ruce hájovnu a rybník, až nakonec dojdete na křižovatku cest nad koupalištěm. Zde se vydáte doprava do kopce. Vnoříte se do labyrintu chatové osady. Nemějte ale strach! Budete stále stoupat po té samé cestě, až dojdete na její úplný konec, kde se vám po levé ruce objeví naše chatička. Má zelenou a špičatou střechu a nechybí také terasa s překrásným výhledem na obec i hrad Pecku.

Jak se k nám dostat od autobusu
Vystoupíte na náměstí na Pecce. Necháte za zády hrad Pecku, hotel Korunu i Roubal a vydáte se směrem ke kostelu sv. Bartoloměje, míjeje po pravé ruce smíšenku Manych. D ále se dáte doprava, půjdete okolo obecního úřadu a asi po 50 metrech odbočíte doleva v prudké pravotočivé zatáčce.
Začnete klesat po úzké stezce, vinoucí se peckovskými domy. Sejdete po ní až k řece a silnici, které přejdete a vystoupáte k místnímu hřbitovu. Odtud půjdete přímo za nosem po silnici směrem na Borovnici.
Asi po 200 metrech odbočíte znovu doleva a sejdete k místnímu koupališti, odkud začnete stoupat do kopce a pomalu se budete vnořovat do labyrintu chatové osady.

Tipy na výpravu a celodenní výlet

Safari park Dvůr Králové
45 min. autobusem

instagram — @skauti_vrchlabifacebook — @skautvrchlabirajče.net — skautizvrchlabi

Skauti v českých médiích

Vybrané články ze skautské Křižovatky

Junák — český skaut, z. s. | stránky ústředí
Skautská křižovatka
facebook: Junák — český skaut
instagram: Junák — český skaut

Podporují naši činnost
Královéhradecký krajMěsto VrchlabíMinisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy